noices, noices - people make noices when they are sick.



Jag kan nog inte riktigt förstå det än. Nio personer som jag såg upp till,
som jag diggade och nästan andades för är nu bara åtta..
Det är endå rätt sjukt att man kan känna sig smått nere för det även
fast man inte ens kände personen.
Tanken på att det kommer finnas en ny basist i Slipknot är..nästan
motbjudande, och jag kan inte sluta tänka på den dagen då någon
annan i Slipknot kommer gå bort.
Paul Gray var ingen person som jag tyckte var stod ut särskilt mycket
i Slipknot, utan han fanns bara där. För mig var han aldrig en
viktig pelare som höll uppe bandet, men endå så var han en avgörande pelare.
Vad händer den dagen bandet förlorar en av sina viktigaste pelare. Vad
händer den dagen då Corey Taylor, Sid Wilson, Chris Fehn eller Shawn Crahan?
Dessa är enligt mig de som står ut mest, även om jag vet att det är
den sammansatta massan som skapar musiken, inte individerna.
Trots dessa så kommer du vara saknad Paul. All musik som spelades in
före denna dag kommer vara "musiken som Paul Gray var med och skapade".

Folk, bry er inte om oss galna fans - vi skriver som om vi världen skulle gå under. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0