Everyone has their fight.. Win or Lose!

Jag vet, jag har inte bloggat på sjukt länge.. Men ni vet, jag har kommit till insikt,
fått lite uppenbarelser och myntat en del nya uttryck - bla. att det är sjukt överskattat
att blogga. :P Så vem orkar? haha

Men bara för att så kan jag väl skriva några rader om de senaste dagarna.
Helgen har jag ju såklart tillbringat med frun, men även Pinky, Jimmy, Daniel och Nathalie.
Roligt roligt. :) och... ja mer var det inte med helgen. :P
Idag så har man haltat fram och beklagat sig lite för att träningen tog extra hårt igår, tror jag kan
ha knäckt en tå (överdrivet&överskattat) sen har även min midja svullnat upp så jag känner
mig extra fet.. inte lätt de där. :P haha
Antar jag får öva mig på att ta stryck, och finns det ett bättre sätt än att lira UFC på xbox med
Ville? kanske, men inte roligare. Så blir nog lite lirr imorrn. :P

Nu ska jag fortsätta på mitt Svenska B arbete, stirra på min fru när hon sover&kanske även
gå på dass.(Y)


De sjuka är att livet går vidare, även för oss ikke tidsfördrivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0