Elefant-lypsyl-klocka

Yes, det blev som jag trodde det skulle bli igår... Att jag inte hann dra och festa med Gurkan&co igår. Så istället för fest blev det myskalas med Pizza från Rhodos, film och godis från hemmakväll. Tyvärr så dissade Ellinor festen redan vid halv tolv och somnade, så jag satt uppe, glodde tv, käkade godis och spelade UNO själv i mörkret. Funkade. (Y) Och det gjorde även hambrugarna jag stekte till nu till frukost. Glömde dock att köpa lök så mina hamburgare bestod endast av ketchup och dressing. :P
Aja, bättre med pepsi än inget alls, som jag brukar säga.

Ikväll så ska älskis festa.... Gillar vi det? Nej... Stöttar vi det? ABSOLUT!! :) ...inte... Haha.
Dock så har jag bestämt mig för att inte vara någon börda idag. Istället ska jag låsa in henne på toaletten och hålla henne där resten av kvällen. Har dock en känsla av att det inte kommer fungera så jag får väl se vad jag ska hitta på ikväll. Jag kanske faktiskt tar och pluggar lite körteori. :) Psssssfhg, HAHAHAHAHAH - Det går inte ens att skriva utan att skratta. :P Nejfan, Jag får ta kvällen/natten som de kommer.

- Jag är inte jobbig för att jävlas, jag är det för att jag älskar dig.

Visst ja, måste tillägga en sak som jag glömde skriva i förra inlägget. Igår när jag och Lina var påväg hem från kompetens forum så gick vi in om Kalles och köpte baguetter, och eftersom vi var hungriga så orkade vi inte vänta tills vi var hemma med att käka dem, så vi börja små äta samtidigt som vi gick. Mitt i det hela så tappar Lina en köttbulle på vägen, så bara ställer hon sig och tittar på den, plockar upp den och står och tvekar om hon ska äta den eller inte, vilket hon då gjorde. Och nu tänker man ju "visst, det är väl ganska lungt", men ungefär en minut efter det så tappar hon en köttbulle rakt på min fot så jag råkar sparka den rakt in i en snödriva, som nu mest bestod av is och grus. Hur som helst så tar Lina upp denna, säger "åh gud vad jag är äcklig, men jag vill ju ha den" och stoppar den i munnen och börjar tugga, och tittar sedan helt nöjd på mig och säger " Det var mindre grus på denna än på den andra. :D"... Det där är min flickvän.



Och här har vi även en bild på "det".
                                                                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAA vad jag älskar dig fetis. :D <3

2010-03-06 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0