The way of the Dick-song

Intro:
 

Verse:
Nu sitter man här,men käften full av choklad och jag tror även jag har lyckats få en fläck på tröjan. (Y) Sånt älskar vi bara.
Det var någon dag sedan jag skrev sist, så därför tänkte jag uppdatera er lite.
Igår så blev man upp-sparkad ur sängen vid 10 tiden för att hänga med älsklingen ner till kompetens forum. Tack vare detta så är jag nu helt säker på att jag ska söka till svetsar utbildningen, och jag hade tänkt göra det i veckan. Älsk blev ännu mer säker på att hon ska till Skara för eller senare.. Lite tråkigt men har kommit på att om jag lägger undan lite pengar då och då så kanske jag har råd att köpa en helikopter så jag kan flyga upp där varje helg. Det är antingen det eller köpa ett tält? =P
Idag så var det samma visa om igen för Lina hade kommit på att hon skulle till sälen och att hon inte kunde börja med att läsa upp sina betyg då... Låt mig få sova någongång?

Chorus
Idag är det fredag, och jag ska egentligen till Gurkan och förfesta och sen ut, dock så vet jag inte om jag hinner, vilket jag snart måste informera någon av dem om... Jag hade ju kunnat dra dit senare, men jag hatar att stressa och jag hatar att vara sist på en förfest när alla andra redan börjat hinka? Så what to do, what to do?
Antar att jag får skriva i min blogg imorgon om hur jag löste denna siturationen.

Outro
Laaaa-la-la-la-la-laaa * There is no other blogg* Laaa-la-la-la-la-laaa *Other then this* La-la-la-la-laaaaa 

Kommentarer
Postat av: emelie

har du inte bytat kläder än sexy? ;P

2010-03-05 @ 17:28:29
Postat av: Anonym

HAHA, får du inte lov o svara eller?

2010-03-05 @ 17:53:37
Postat av: Navmarken

Brukar i normalt fall inte svara på kommentarer här på bloggen, men denna gången gör jag ett undantag och skriver: Okeeeeeeej? Säger vi så du. (Y)

2010-03-05 @ 17:59:49
Postat av: Anonym

Ohh my god, hahahaha ni är så jävla töntiga. ;)skka nog ta din fina flickvän ifrån dig innan du vet ordet av. =)

2010-03-05 @ 18:07:30
Postat av: Alla här är anonyma, även jag. ( Navmarken )

(Y).

2010-03-05 @ 18:23:46
Postat av: Anonym

;P you like.

2010-03-05 @ 18:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0