United states of cock.

Igår så gick man upp tidigt och hade risk ettan i tre timmar. Var väl lite roligare än jag tänkt mig, och övningarna vi gjorde gav en del skratt. Fick även fika så det gjorde väl det värt att stiga upp? :P hehö
Efter detta så gick jag även och fick muffen tillklippt, dock muffen på huvudet bara.
Orkade till och med gå in om gymmet, så känner mig daaanska så dutttig.
Åkte sedan hem till mitt rum som faktiskt är så ovanligt städat att det är läskigt. Vet dock inte hur länge det kommer hålla sig städat så om ni vill ha en guidad rundvisning innan det är för sent så lämna en kommentar.
Kvällen slutade iallfall med att älsk och hennes moder kom och hämta mig och vi åkte hem till älsk och kramades.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket med tanke på att jag nästan nyss har vaknat.
Ska snart ta och plugga lite körteori och även ner till körskolan sen.
Sen blir det väl att åka hem helt själv, för älskis är rädd för mitt hus och vågar inte följa med mig. "/
Lite tråk det dära men ja, Får väl kolla vad Jimmy-boy-boy gör och om Master Pink-Pinkeey-P ska ut idag.

Vet inte om jag är sen, men hörde denna igår på radio och har redan fått den på skallen. :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0