→ ˘I¤_¤I˘ ~¦^_^¦~ [ö_ö] ←

Fick en kommentar på mitt förra inlägg där det stod:
"Polisen som plockat dig eller?". Antar att det var för att
jag döpte inlägget till "130 km/h", men faktiskt så handlade
det inte ens till 1% om bilar. :P Så nej, inte blivit tagen (än).

Yes, då åker man till sälen om några timmar..
Lite lustigt med tanke på att man mår som ett ruttet ägg
just nu och spytt 3-4 gånger. Får verkligen hoppas det
går över för jag orkar inte må såhär i bilen i tio timmar.
Det sjukaste är att jag är tröttare än jag någonsin föreställt mig
att man kan vara,men om jag lägger mig ner och blundar så spyr
jag...Är det dagens D-lands problem? (D-land = Den plats i Dicks fantasi
som han styr och ställer över). Har iallfall tagit mig orken att packa
över allting från en väska till en större väska - Det gäller ju att använda
den tiden man ändå inte kan sova så. :P
Kommer inte ha internet där uppe så bloggen kommer inte bli uppdaterad
på en vecka, tyvärr. :P Men lovar att det kommer bli ett dunder inlägg
när jag kommer hem! (Vem försöker jag lura, kommer skriva tre,kanske fyra
rader och lägga upp de fem bästa bilderna på mig och sen inte
orka göra mer...Varför läser ens folk detta? Om det inte varit för att
jag älskar mig själv så mycket så hade jag aldrig orkat läsa detta själv, men jaja
.)™

The Torment of my actions. ۞
Jag plågar mig själv med gamla bilder och texter.
Jag får så många frågor som jag egentligen inte vill
ställa. Mina tankar vandrar bara åt ett håll - Vart fan var jag?


# Torment
may refer to the following:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0