I know you wHant me!

Idag vaknade man klockan sex och tänkte lifta med
fadern in till stan, men hade så ont i magen (ursäkt för trött)
så att jag sket i det. Blev istället att jag tog busset in
vid halv tolv och överaskade den galna kattkvinnar som
är min flickvän. Drog sedan ner på körskolan och pluggade lite,
övningskörde idag med - Gick väl helt okej.
Efter det så bestämde jag mig för att skita i att träna idag (får straffa
mig själv på något sätt, tips?) så att jag och älsk kunde åka
med pappa hem från jobbet. Väl här hemma så blev de pizza
och några enstaka kramar. Glodde även på "dating in the dark".
Hur kommer det sig att stora brudar alltid är så på och läskiga?! :S

Nu har iallfall bruttan somnat i soffan(ovanligt?) och här ligger jag.
Har börjat kolla på tre olika filmer idag men tröttnat och stängt av...
Hur fan kan man misslyckas med att se på film?
Får se om jag lyckas bättre någon annan dag, för nu ska jag
se om där finns något skit på tv att somna till.
Ciao!

Ojfan, kom nyss på att jag glömde skriva vilka filmer det var,
så listar upp dem här nedan:
* Up in the air
* Boondock saints 2 - all saints day
* Veronica decides to die (ChickFlick varning på den!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0