I came, I saw - And then I got the fuck out cause it was craaaaayzay!

Idag så ringde alarmet tjugo över 7, så det var bara att
få röven ur sängen, hoppa in i duschen och bege sig mot
Hbg. Riktigt stressig morgon..
Började med att jag fick hoppa ur bilen igen och hämta mitt
pass, för kom på att min ID inte är giltigt längre (det står Nilsson
på det), sen körde fassan fel så vi fick vända och till sist så fick fassan
köra tillbaks för han hade glömt ge mig pengar. Det visade dock sig sen
att jag inte behövde några pengar.

Nu tänker ni nog "vad snackar han om? Står det någonstans här
vad han skulle i helsingborg att göra?".. Nej, det står inte vad jag
har gjort i helsingborg, men tror att de flesta fattar, och för er som inte
förstår så kommer svaret om några dagar. :P
Finns väl bara en sak att säga med detta inlägget och det var att jag klarade
det. :P Riktigt skönt att det är överstökat nu iallfall.

- Pain is just weakness leavning the body.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0