Har ni sett det ni såg eller såg ni det efter ni sett det?

Satt nyss och kom på att jag aldrig bloggade igår, så får väl ta och göra det nu.
Igår så Vaknade jag och älsk hemma hos mig vid 9 tiden och började göra
vid oss för att åka och titta på när min "brorson?"...ja, iallfall när Alfons döptes.
Aldrig varit på barndop innan, men det var jävligt roligt - förutom att prästen
var slöare än en matta på valium. Efter dopet så blev det kaffe, kaka & tårta, Gott eller? :P
Åkte vid 6 tiden och stack in om mcdonalds på hem vägen. Väl hemma så käkade vi
och somnade typ direkt. Vaknade igen vid tio tiden och glodde lite discovery, sen somnade älsk igen. :P Haha,sån trötter hon är.
Bilder kommer senare iallfall. :)

Kommentarer
Postat av: You know who!

Orka! Plagiat, värsta Simpsons kommentaren:P Matta på valium:)

2010-03-15 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0