Fredag,fredag,fredag - Fredag hela kvällen.

Gårkvällen började hemma hos Amanda. Riktigt trevligt faktiskt. :)
Efter det så skulle vi vidare till stan, dock så var det så lite folk ute
att vi bajsade på det och drog vidare - och gissa om kvällen fick en jävla vändning. :P

Vi har iallfall hittat bevis på att PMS inte bara drabbar kvinnor,
utan även pojkar som förmodligen fått lite för mycket att dricka.
Upptryckt mot en lyktstolpe med salivskurar som stänkte upp i huvudet
på en efter vart annat ord.. Kan man göra annat än att tugga sitt jävla
tuggummi och le? :P
Och där tänker man att nu kan det inte bli roligare, men jo - det kunde det.
Efter att ha "slagit" mig (ja, vi får väl kalla det för slag, för om jag skriver att
jag blev petad på så kommer alldeles för många att skratta) så får man "Vet du
varför jag inte nitar dig? För du är en sån fitta som polisanmäler" kastat i ansiktet.
Haha, liksom vafan?
Dock så är man inte så rädd för att brudar ska polisanmäla tydligen eftersom det gick
bra att vara hårdhänt där? Förstår inte logiken direkt men ja.. Vi får väl skylla på spriten.

Mindre kul var dock när vi fick hämta räddningstjänst för att hämta upp Linas väska ur
dammen, tur att där var is iallfall. :P
Att ett sms orsakar såhär mycket är lite mer än överdrivet iallfall.


Vi lyckades iallfall komma med i tidningen. Inte varje kväll ju. :P HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0