Det handlar om den sliskigaste bla**en i det långa landet falukorv.

fuck...Fuck...FUCK!
Kan verkligen inte finna ro för att somna
just nu. Sjukt nervös och etttusentio tankar
i vänster hjärnhalva. Inte bara om imorgon
utan om...ja,mycket.

Skönt att man varit och tränat idag iallfall,
blev en runda på gymmet och ett pass på
kickboxningen. Måste ju verkligen komma
i lite form till sommaren, även om det varit
extremt skönt att skita i allt sådant och käka
inbakad hamburgare i pizza med bitar av plopp
smälta ovanpå och en kall cola resten av livet -
men så funkar det ju tyvärr inte.
Antingen är man fit och eländig eller tjock
och lycklig. Svårt val?

Har ni hört om min vän Kalle?
Ni vet, han som körde upp en såg i sin balle.
Eller om min moster Sten?
Ni vet, han som försökte simma ut till Ven.
Hur som helst så är båda nu döda.
Begravda, sörjda och maskföda.


Kommentarer
Postat av: Mujaffas dutter abrahamikus den tredje.

hahaha, hört om min vän dick?

han som matade fåglarna med sin pick.

2010-03-25 @ 10:40:45
Postat av: Navelknarkarn knarkar tillbaks

Eller om min vän Mujaffas dutter abrahamikus den tredje? Hon som käkade winerbröööööd och blev kallad för fede?

2010-03-25 @ 11:51:07
URL: http://iamicklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0