Bluefuck?

Jag har fått en liten ide!
Ni vet på mobiler så har man ju bluetooth(blåa tänder), och då är det ju en självklarhet att vi kan namnge våra telefoner till ex. Dicks lilla sms-makapäär, för att folk ska se vilka vi är.
Men tänk om vi skulle börja använda denna funktionen lite mer i vardagen? Som reklam för oss själva faktiskt?
Tex. om man är en kille som söker lite kvinnligt sällskap så kan man döpa om sin telefon till "Bjuder gärna på drinkar om du är snygg", eller om du är en kvinna i 40-års kris som funderar på att lämna den där Lasse och era tre barn ute i malmös förort så kan man ju döpa telefonen till "Nyskild och villig" (?)
Vore det inte underbart att komma in i ett biblotek och märka att där finns en där inne som heter "Säljer hasch. Möt mig vid Astrid lindgren avdelningen".

Skit i kontakt annonser och nätdejting, det räcker att ändra ert bluetooth namn till det ni är ute efter, plus att det är mycket billigare! Själv överväger jag att byta till "Tack för att du spana in min röv men tyvärr upptagen", eller "Har du kakor? Bjud ditt jävla fetto!".


Push me! - Observe that nothing will happen if button is pushed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0