Sjunger man bättre med körkort?

Åhh! Jag orkar verkligen inte.
Satte mig ner för 20 minuter sedan för att plugga körteori(som jag har planerat att göra hela helgen),
men kommer dock på mig själv med att göra allting annat, bla. glo tv och snacka på msn.
Seriöst, skiter snart i körkort och springer dit jag ska istället, och isf kommer det sluta på ett av två
sätt.
1: Jag spikar igen dörren till mitt rum och blir här inne resten av mitt liv.
2: Jag börjar faktiskt springa regelbundet så fort jag ska någonstans och blir världens
snabbaste, smalaste & aktivaste man.

...Tror nog att alternativ 1 ligger närmast till hands.
Så nu, istället för att läsa körteori, så ska jag sätta mig ner, läsa KING i en halvtimme och sen komma
på HIMYM.
Får intala mig själv att jag kommer plugga när jag är på körskolan imorgon istället.

Föresten, hur kommer det sig att 90 % av alla som tar körkort lägger upp den där bilden på ett körkort
med en apa på? Det börjar dock bli riktigt uttjatat, så tror att jag skiter i att lägga upp den när jag väl
orkat ta mitt (20??).



...Och här har vi ju den traditionella "Yes,jag har fått körkort och tänker sno pappas bil fastän jag inte är riktigt säker på vad jag gör än" bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0