Mode-Stasch

Idag har det snöat, eller det kanske bara är jag som märkt detta?
Hur som helst så traksade jag ut i snön vid ett tiden för att övningsköra - gick riktigt bra idag. (Y)
Sen efter det blev de affärsmiddag med Pinky på Subway, dock så frös jag så mycket om ansiktet så jag beslutade mig för att köpa något som värmde... En mustasch!
Mustachen är ju ett mode, och vad jag har hört så kommer faktiskt den klassiska "busken" vara rätt inne i år, så i vår är det alltså okontrollerbart hår på överläppen som gäller.

Ikväll blir det nog bara att ta det lungt inne i värmen.
Översättning: Gå i ide.




Mustaschen på bilden här ovan är från TGR, och är en av de senaste modellerna som kommit in. Perfekt nu i Feb - April, men efter det så är det en lite tunnare musctasch som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0