Uttnyttjad.

Som ni nog förstår så är inte detta inlägg lätt för mig att skriva, men tycker att folk borde få veta så att de vet vilka faror som lurar där ute.
Idag så blev jag våldtagen... Kanske inte fysikt, men iallfall psykiskt.

Det hela började med att jag skulle gå ner i omklädningsrummet på gymmet för att byta om innan träningen.
Jag gick in i omklädningsrummet och såg att Gurkan och Matte inte hade kommit än, så jag ställde min väska och började ta av mig skorna. Det var då det hände...I omklädningsrummet stod redan en medelålders man. Han hade halvlångt grått hår, och en hood-tröja. Han började med att artigt hälsa på mig, ett enkelt hej.
Men sen..."Ja nu ska du ut och svettas ja. Själv ska jag hem." sa han och tittade på mig, och jag kunde inte göra något annat än att säga "ja,det är ju skönt".
Jag kände redan hur obekväm stämningen var i rummet, och hur mycket jag bara ville därifrån.
"Är de lika kallt ute fortfarande? Eller har de blivit lite värmare?" var nästa mening han kastade mot mig.
"Det var ju ganska kallt innan när jag drog hit. Väldigt RUGGIT!" Sa han med hög röst och stort leende mot mig, precis som om han kände mig.
Detta pågick i några minuter, innan han till sist gick mot dörren och med världens gladaste röst och leende kastade ur sig "Jag ska dra nu, ha de fint så ses vi".

Jag minns inte allt helt klart, för det mesta har jag förträngt. Jag vet bara att när han väl hade gått så satt jag bara där. Jag bara satt och tittade ut i intet.
Är det mitt fel att det hände? Var det jag som log lite för mycket mot han i början kanske? Eller var det färgen på mina skor som välkommnade honom?
Jag har duschat tre gånger nu sedan jag tränade men jag kan fortfarande lukta han nytränade kropp framför mig. Jag känner mig så SMUTSIG!! Så ÄCKLIG!! :'(

Han valde att vara min vän, utan att jag hade något att säga till om. Han valde att känna mig, men jag har aldrig sett honom förut...


Kommentarer
Postat av: ellisan

HAAH du fick nästan den i gumpen min son. :D bra jobbat!

2010-02-12 @ 17:05:01
Postat av: Navis

Nära skjuter ingen röv:P och jag är ikke din son.

2010-02-12 @ 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0