Dagens moden.

Härliga mode:

1.Tappat det helt -Har tappat mitt helt, om du hittar det så ring 0418-439334. Hittelön utlovas!

2. Klubbar på facebook med roliga namn - ex. Vi som inte har facebook.. Är det många som är med i den eller? =P 

3. Program på tv som säger till äckel att de är vackra - "Nej, du är inte fet,du har ju så vackra former" *Giggles*

Min absoluta favorit är nog ändå den första. Och om du nu inte klarar av att tappa det helt, så testa med att tappa dina nycklar. Inte lika häftigt, men det är som jag brukar säga - Det är bättre med Pepsi än inget alls. :P





"Rådet till denna kvinna blir att inte använda trekvarts byxor, för då ser det ut som hon har Cankles, och att använda en Bh som bär upp brösten mer utan att de hamnar på ryggen." -Trinny&Susan

* Cankles - Inga anklar utan vaden och smalbenet möter foten direkt.




Även min gode vän Dr.Sheldon Cooper verkar vara förbryllad över hur han kunde "tappa det helt".



 

Dock så blev det igen bild som representerade alla klubbar på facebook, så det får ni själva gå in och spana på, Om ni nu inte är med i "Vi som inte har facebook" vill säga... För då kan ni ju inte. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0