Skid-goggles-glasögon.

Känner att jag bloggar alldeles för lite just nu, kan vara för att jag känner mig duktigt upptagen med körskolan och att hålla älsklingen nöjd. :P
Idag har iallfall varit en helt vanlig dag med körskola, film och Thai käk.
Det som har varit "ovanligt" (om vi nu kan kalla det för de) är att jag och älsklingen äntligen beställt våra skidglasögon.

Dessa blidde det:

Även om jag är extremt säker på min sexualitet så är de rosa faktiskt Linas. Jag körde på helt vitt så det matchar min ansiktsfärg. ;P

En annan "rolig" sak som nyss gjorde att denna bloggen blir lite längre än tänkt, var att jag nyss gick in på Junkyard för att hitta en bra bild på mina skidglasögon så såg jag att de glasögonen som jag från början tänkte beställa,men struntade i för att det inte längre var rea på dem, var nedsatta igen... Hur kan en hemsida sluta ha rea på ett par glasögon i typ 23 timmar? ...Menmen, sitter just nu och intalar mig att det var ödet som ingrep för att de brillorna på Junkyard inte hade varit snygga på mig ändå. Kan ju hoppas. :P

Och här har vi de jävla brillorna... Får hoppas att en riktigt ful jävel med finnar köper dem så att de riktigt lider när han ska ha dem mot sitt jefla läderansikte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0