Sikken jefla soppa.

Det var några dagar sen man skrev här sist nu, så tänkte att jag fick ta mig i kragen och skriva några rader.
De har ju dock inte hänt allt för mycket de senaste dagarna, har mest legat och fetat mig med min lilla goa svina. :P
Fast idag har jag faktiskt varit allmänt aktiv, både övningskört och varit hos tandläkaren - inga hål denna gången, så nästa tid blir inte förens nästa år. Wiiiiiiihooooooo! :D:D

Sen har vi ju det där jävla Paradise hotel...Sitter man faktist och håller på att Andreas ska vinna men så blev det ju dock inte.. Tror Jackie kommer dricka upp vinst pengarna? Jupp.
Hoppas nästa säsong blir "bättre".

På fredag blir det att åka skidor med LinaEllinor, Måns och deras lilla moder, Längtar? Jatack! :P

"Mina hundar kommer inte överens, de bara skäller bara på varann."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0