Sä.L.eN

Kom nyss på att det var några dagar sen som jag bloggade, så i ren panik nu så tänkte jag skriva några rader här.
Sa ju att jag skulle ladda upp bilder från Vallåsen men orkar inte så om ni vill titta på bilderna får ni gå in på min kära tösabits blogg - http://Ellinoret.blogg.se.
De senaste dagarna har jag bara varit hemma hos Lina och tagit de lungt (ovanligt?), förutom i helgen så vi var barnvakter på lördagen.
Söndagen var ju riktigt skön kan man tycka, för vi tog och laddade upp med Ben&Jerry glass, cola, Godis från hemmakväll och lite film. Blev den nya med Vince Vaughn, som jag inte riktigt kommer på namnet på just nu, men den handar iallafall om några par som åker på semester för att få ett bättre förhållande. :P

Sen blev det bestämt idag att Jag,LinaEllinor & hennes familj ska iväg den 28 mars.. Till Sälen!!
Riktigt gött ska det bli att få åka skidor och snömysa i en vecka. :P
Så nu blir det att idiot spara och längta som ett svin, men känner på mig att det kommer bli riktigt lyckat.

Idag så har jag även lyckats hålla min diet, och jag har även varit och tränat med Reto och Gurkan. Fyfan vad gött pass men det dödade nog inte lite va :P
Så tycker att vi firar det imorgon med att äta Plopp och dricka cola? Haha nej, men har sagt att jag inte ska käka godis på vardagarna men det är ju så jävla svårt att hålla? :s Fattar inte hur vissa gör, men denna vecka ska jag lyckas!
- Tillskillnad från förra veckan, men som sagt: Ny dag,nya tag.



Jag orkar ju iallafall lägga in en bild på mig själv från i fredags. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0