Monster

Gick ner till körskolan idag vid 11, läste lite teori och övningskörde.
Efter det drog jag och älsk till Hbg, där vi fikade och handlade lite saker till Sälen.
Blev bla. denna jacka som jag köpte.


Nu känner man att man längtar lite mer än innan. :P
Fortfarande lite grejer att införskaffa dock - Brillor,Skidstrumpor,underställ.. Det var säkert något mer men kommer fan inte på det nu.

Sen är det även så att Lina har ett par "mongolida" ungjävlar som tydligen inte förstår att de hörs igenom golvet om man springer i en lägenhet. Känns ibland som att taket ska rasa in.
Om de springer klockan 8 på morgonen en gång till så lovar jag att mitt nyvakna hue ska bli de sista de ser!! :P
- Dock så känner jag mig lite som ett monster när jag skriver så...

Skillet - Monster. <3
I hate what I've become
The nightmare's just begun
I must confess that i feel like a monster


Kommentarer
Postat av: Adelsmanen

Förstår din´känsla med sådana jävla ungar som bara springer runder och förstör husfriden. Säkert blatte-ungar (=

2010-02-17 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0