Fredag Unt Lördag.

I fredags så åkte jag in till älsk för att mysa och fira 15månader/alla hjärtans dag i förtid.
Hon hade faktiskt varit en duktig kvinna och slavat i köket. :P
Det var nog inte äckligt gott va? Funderar på att kedja fast henne i köket så hon kan fylla ut min magsäck varje dag.
Fick även en gullig liten bok av henne, och Scrubs säsong 6. Själv hade jag ju varit så duktig att jag hade gått in på kvinnoavdelningen på H&M och köpt underkläder. Kanske mer present till mig än henne? Och nej, nu menade jag inte att jag skulle ha dem på mig istället... Har inte figuren eller passformerna till det. "/ Haha
Hon fick även ett hjärta med sådana chokladkulor i - Dock så käkade jag upp halva.

Den första bilden är en hög lappar som jag la ut lite överallt i lägenheten. Varje lapp var en ledtråd om vart nästa lapp låg, och om vart presenten låg. På den sista lappen stod det "Du är ju så söt och liiiden, för du har inte förstått att Dick haft presenterna hela tiden". Haha, så jävla kul att se Lina springa runt överallt i lägenheten och leta.

Sen igår var vi i Lund med Pinky och kollade på Farsan.
Hel kul. Haha



Ha en bra Alla Stjärtars Dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0