En.träd.kulle

Igår så blev det att dra hem till Codden med Jimmy. Dock så var hela vägen täckt av snö (och vi åkte ju moppe) så det tog ungefär 10 minuter att komma 200 meter. Fan vad längesen det var man åkte moped istället. Kommer ihåg att vi brukade snacka skit om en kille som var 20-21 och fortfarande körde moppe när vi var 15, också gör man de själv? Silka jävla hycklare vi är. :P Hemma hos Codden blev de först en omgång Natzi Zombies, och sen Road trip - Beer pong :P Tänkte även att jag skulle somna tidigt när jag kom hem, men som vanligt så fungerar det inte så.. Slutade med att jag låg uppe till halv 4 och kollade på One Tree Hill. Kanske ganska sent ute att börja kolla på första säsongen nu, men alla mina andra serier har inte släppt några nya avsnitt på några dagar nu, förutom The big bang theory och How I met your mother.
Även kollat klart på första säsongen av Vampire diaries som ska börja på 6:an nu, helt okej faktiskt. Kommer lätt se den andra säsongen med.

Nu blir det att dra in till stan och träna, sen hem och glo vidare på "En Träd Kulle". :P
Får se sen vad som händer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0