007 Kommer också dö.

Ja,mitt förra inlägg blev ju väldigt bra har jag hört, så det kommer nog komma upp fler videobloggar - Dock inte idag. :P

I fredags så drog jag hem till lilla Frugan och kollade film och så, sen drog vi hem till Pinky med Ping-pong käk och kebablulle och glodde lite film. Sen hände exakt samma sak igår. Det enda som skiljde var att vi käkade tacos. :P Riktigt fin helg skulle jag vilja säga.



Såg bla. "9" igår.
En film av Tim Burton (som bla. gett oss The nightmare before Christmas och De äldsta Batman filmerna).
Denna filmen handlar om trasdockan 9 som vaknar i en värld av ruiner och chaos.
9 börjar sin upptäcksfärd och märker att alla människor är döda av någon mystisk anledning, och när han sedan möter trasdockan 2 så börjar äventyret som förklarar vad som har hänt före 9 vaknade.

- Bästa avslutningen på kvällen var ju att Ghostbusters gick på tv. En riktigt klassiker! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0