Vi behöver en morot med flickor, inte bara piska.

Har ni tänkt på det att de verkar som att alla kvinnor har
en mening som i princip ligger i deras DNA?
Det kvittar om det är ens mamma,ens flickvän, ens mormor -
men alla killar har hört detta någongång i sitt liv: "Jag ska inte
behöva be dig om det".
Jag hörde detta så sent som igår, för att
jag inte hade diskat. Så när jag väl stod där och diskade, och det som
jag personligen tycker är så skönt med att diska, det är att man
får en stund för sig själv att tänka, typ en idé tid - och det
var exakt en sådan jag fick när jag började fundera på
varför man inte ska behöva be om det?...För om man nu blir
bed om det och gör det, så tycker jag att de blir mycket mer
uppmärksamhet och tacksamhet i det hela? "Jag bad min pojkvän
göra det och han gjorde det faktiskt.
.", låter inte de bra?
Och när ni väl nu ska be oss, var inte rädd för att kasta in "kan du
vara snäll och..
.", för det kan vi - vi kan vara snälla vi pågar. :)


Happy whiping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0