NERD-ALERT!

Okej, nu ska jag göra världens nördigaste jämnförelse, men det
är nog den enda som jag kommit på som faktiskt stämmer så pass väl:
Kollade ni någonsin på tecknade Spider-man när ni var små? Och isf,
kommer ni ihåg avsnittet "the black suit" där Peter Parker hittar symbiosen?
Hur som helst,där är en scen där Parker drömmer om att den symbiosen och
den vanliga Spider-man dräkten har dragkamp om honom (med honom som rep),
och så kan jag faktiskt känna ibland. Inte att jag har två olika dräkter eller så,
men att jag ofta har två grejer som rycker i mig när jag har lite tid över. Den
ena, som jag faktiskt tycker om att se som den vanliga dräkten är ju såklart
min flickvän.. Hon säger att hon älskar mig,men jag tror faktiskt hon ljuger.
Dels pga av jag inte har fått något påskägg än? Liksom "whats up with that?!",
och dels för att Gurkan sjunger att det bara är en myt. Sen har vi min Broster,
Bromeister och evige kumpan - Pinky "ville" Larsson, Som i denna blogg nu spelar
den svarta dräkten. Den dräkt som behöver mig för att överleva och ibland förstärker
den jag är. :P
Är inte detta en passande teori? Om inte så bara glöm att ni läste det. Men nu vet ni det iaf,
Navmarkens blogg har just blivit NERD-ALERT´stämplad.


Kommentarer
Postat av: FD broster???

Men OK!! Så jag är en symbiot????????

2010-04-10 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0