iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih.

Igår så drog jag in till stan vid tio tiden för att göra ett studiebesök
på Lernia. Det sjuka är att jag kommit in, men jag vet inte om jag vill
gå där längre. "/ Börjar iallfall den 19;onde, så måste bestämma mig snart.
Efter att jag varit där så mötte jag Älsklingshuet och Fismunken Baff, för de skulle
in på Gullstrand och hämta en bok som inte ens var där, så det fick bli Pizzenta i stan
istället. :P Riktigt fint. (Y)

Javisst ja, kollade även på Shutter Island iförrigår, men fattade fan inte slutet asså. :P
Gått och grubblat på det...aja, sålänge man fattar att han var crazy så äre lungan.


Fick ju ha något att göra inne på vaGina Tvärkåt när Ellinoret testade kläder.

rUmpaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0