hello darkness my old friend, I´ve come to talk with you again.

"Skin skin som den sol du är"

Fan,får panik. Fick hem min Mattebok igår och idag inser jag att...Jag kan
inte ett skit av det jag ska göra. Får dra dit imorgon och be om hjälp,
se om de kan flytta datumen för inlämningen lite.. Känns fan inte som jag
kommer klara dena kursen, men ja - de löser sig väl alltid på något sätt.
Sen har vi ju valborg på fredag. Fan, orkar inte kröga egentligen. =P
SÅÅ sjukt lat så jag inte ens orkar festa, haha - fint äre iallfall.

Snart blir det att hoppa på bussen in mot staden och träna lite, en vecka
sedan jag var där sist - fy på dig Dick. Nä,men fan glad att det är onsdag idag,
känns om att jag behöver rensa hjärnan, tänka på annat.


Låg uppe inatt och glodde old school, tröttnar fan aldrig på den.
speciellt inte denna scenen. Sound of silence.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0