H8T!

Seriöst, är verkligen inte på humör för att blogga just nu..

...Dock så är jag inne i någon slags sen trots-ålder så jag bloggar
fastän jag inte vill. Har iallfall nyss kommit hem från sextorp, oj fel -
det strycker vi, Saxtorp, så - för att Linas lillebroder Skåns(måns)
fyllde tre ton tung. Har dock ångest just nu för jag och Lina har börjat
på en GI-diet, som vi inledde igår, och änsålänge har vi varit duktiga (Det
har bara gått två dagar, hur fan kan man misslyckas!?) så har vi faktiskt
givit efter suget i femton desperata minuter...Och käkat tårta.
FanFanFan, jag skulle låtit bli.. Men gått var det iallfall.
Så ja, nu är det att börja om imorgon och lyckas lite längre, för nedgång
ska det bli. =P


Finns inget snyggare än att vara smal i kanalen!

Kommentarer
Postat av: AmandaSkjötEnPanda

Får vi se om du lyckas bli lika smal!

2010-04-14 @ 12:19:41
URL: http://amandalynbach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0