Detta fält måste fyllas i

Jag undrar om Luigi någonsin tröttnar på att stå i skuggan av sin mycket fetare och
mycket mycket kortare bror?

Yes,då var man tillbaka efter en veckas semester i ett snöigt Sälen.
Har gått och fruktat detta inlägg lite, för jag kan inte bestämma mig om jag ska fatta mig kort
och hålla mig till de viktigaste, eller bara flyta iväg som jag ibland har en tendens att göra?
Jag tror vi får se vilket jag valde i bloggens slut. Hur som helst så åkte vi klockan halv 7 förra
söndagen och var framme vid 4 tiden, sen blev det att hämta skidor och så. Sen har väl dagarna
sett mer eller mindre likadana ut: Upp vid 8, äta frukost, åka skidor tills 3-4, äta mat, handla godis,
äta godiset och spela Super Mario på Nintendo DS. Även kollat lite film och trekkat runt i Jannes
volvo. :P Något som varit lite ovanligt..(om vi nu kan kalla det ovanligt) är att jag gick vilse när
jag skulle försöka gå hem till stugan. En jävla gubbe sa att jag skulle gå åt ett håll men det visade sig att
det var en 600 meter lång uppförsbacke med en återvändsgränd i slutet. Visade sig sedan att vid bodde
på andra hållet... Hur fan ska jag kunna veta!?:P haha.
Idag så blev det iallfall att packa,städa stugan och köra hemåt.. Segt! Saknar fan snön redan, även om
det kanske är svårt att tro. Ville ju fan bosätta mig i snöfortet som vi byggde.
Bilder kommer nog under morgondagen iallfall, när jag orkar lägga upp. :P haha

Stannade även utanför Mårbacka för att Linas mor ville se hur det såg ut där Selma växte upp.
Under besöket så kom dessa kommentarerna upp:
Janne: Vad fan har hon gjort här ute?
Lina: Lesbat runt!


DU!? Dudu-du-duudu-du-du

"De säger att jag ska behandla andra så som jag själva vill bli behandlad..Vadå behandlad?
Är jag någon jävla doktor eller?"

Kommentarer
Postat av: Linis

Haha, King!

2010-04-05 @ 10:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0