Bränn dem igen&igen.


Yes, då vaknade man först 07.38 och upptäckte att solen stiger
fan upp tidigt. :P Ikke illa, dock så finns det inget att göra utomhus
så jag kastade mig i sängen igen och somnade om, vaknade vid 11
och satte på  nya The Vampire Diaries, riktigt fint.

Såklart så strömmar det in kommentarer på Facebook för att jag
har "råkat" skriva på loggen till gruppen "Vi som vill elda upp de
som eldade upp kaninen", för det finns tydligen en handfull medlemmar
där som tycker att det är sjukt att vi tycker att de borde brännas.
En del påstår även att om man hade fått chansen så hade man aldrig gjort det...
Mmmm,lite fel där. Okej,jag hade inte haft ihjäl dem förmodligen, men sätta
eld på dem och låta de känna på smärtan? Visst!
Så jag tycker att alla ni som läser detta kan gå in och stötta min kamp
mot de som tycker jag har fel - för jag har ju rätt? Alltid rätt. :P

Ikväll blir det Center syd med Doktor Viktorpoint och Sliiiiina, sen
hem till Pinky och glo film och laga mat. Lika fint som alltid. (Y)
Kan ni fatta att Pinky aldrig sett Never Back Down föresten?!
Jag kunde inte, jag och tänker inte acceptera detta!


Nephew i malmö den 21 - måste fan dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0