01.11

Jag har tänkt..
Alla har vi hört orden "en kraft som inte går att stoppa",men vad
är egentligen en sådan kraft? Jag har tänkt..istället för att somna, vilket
jag inte verkar kunna - så har jag tänkt att livet kanske är en sådan kraft?
Vem har sagt att döden är slutet? Vem vet ens om det är så? Tänk så fortsätter
det bara, om och om igen. Reinkarnation, själavandring - Kalla det vad ni vill.
Men tänk så lever vi faktiskt vidare efter döden? Ett annat liv, på en annan plats.
Skulle det vara så omöjligt när visste tror på himlen? 
Tänk så är livet en ända stor karusell som man inte kan kliva av, som bara går runt
och runt, varv på varv..En kraft som ej går att stoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0