Porquepine.

Idag var det en ganska rolig sak som hände på gymmet.
Pinky stod på ett rullband och gick ganska så slött, så jag blev irriterad och satte foten på rullbandet och tryckte emot, vilket då fick resultatet att hela rullbandet stannade... Och det gick inte att starta igen.
Såklart så bytte Pinky rullband och gick vidare, men i -och-med att alla rullband var fulla (förutom det jag sabbat) så tog det inte så lång tid förens det kom en äldre, medeltjock man och skulle gå sin promenad.
Jag säger bara, får ni chansen så ta den, det var en ovärdelig syn när han försökte få igång det.
Tror han tryckte hårdare på knappen för varje gång han testade, och mellan gångerna så passade han på att strecha lite också, och efter tre minuter så gav han upp och gick iväg.

Efter honom så kom två personer, en tjej som konstaterade att det var sönder och gick iväg, och sen något som jag trodde skulle bli mycket roligare än det var - min rektor. Dock så accepterade Janne att den var ur funktion alledeles för fort och gick och cyklade istället..Silken Jävla Besvikelse!

Men önskar ändå att jag hade filmat den här första personen så att jag hade kunnat lägga ut han på Youtube, hade vatt rätt shysst och se antalet tittare stiga, och komentarerna strömma in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0