the bridge

De bloggar som har flest läsare är såklart "skandal-bloggar", utan undantag.
Det är de bloggarna som skriver " Ja igår så drog jag tolv starköl, hade sex med mitt ex på toan, spydde direkt efter det och sedan sög jag av hans bästa kompis köket ", Och det är ju klart att det är sånt man vill läsa. Man vill ju kunna läsa skiten och sedan tycka att personen är ett jälva pucko, en slampa eller blond helt enkelt.
Jag är exakt likadan, de enstaka bloggar som jag är inne och läser tillhör ju folk som jag tycker är dumma i huvudet, och så tror jag det är för de flesta.

Tyvärr så kommer det här inte vara någon skandal-blogg, dels för att jag har flickvän såklart. Den största skandalen vi har här hemma är typ när jag andvänt de sista shampot eller lagt mig i sängen efter hon bäddat - inget som hamnar på löpet alltså. Sen är det dels också för att jag inte söker den uppmärksamheten som personer som skriver så gör, även om jag tycker att det hade varit rätt fräckt att leva ett media liv och inte skämmas för något alls.

Jag skämms inte för mina åsikter, så denna bloggen kommer nog bli en " åsikts och tank " blogg rakt igenom - ja, man kan ju ändå hoppas på att den är läsvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0