" talar ut om tjejers shoppingvanor..."

Tjejer,Om ni nu älskar era pojkvänner så mycket som ni påstår så var snälla och gör både han och mig en tjänst..Dra inte in honom på Gina Tricot !?

Helt ärligt så har jag blivit indragen där några gånger mot min egna vilja), och saken är den att man är aldrig ensam om det, utan där står alltid en "toffel" till. Nu skriver jag Toffel för ingen vettig pojkvän med ryggrad skulle vilja gå in där, och stå och glo på exakt ingenting i 30 minuter medans nu har "Lisebergs Roligt".
Och varje gång man kollar på en av dessa "toffel-pojkvänner" så möts man av exakt samma blick som man själva har och som alla andra killar på Gina har. Det är den här döda "snälla gör ett slut på mitt lidande blicken"..

Oftast så är de så döda inombords att de inte ens orkar titta mot dörren, för bara tanken på att vänta med att få komma ut är så tung och stor att de funderar på att hålla andan tills de dör istället.
Tycker faktiskt det är underligt att man inte läser om detta i kvällsposten; "Linda Rosings nya kille upplevde en nära döden upplevelse på shoppingrunda."  - Jag tror faktiskt inte att killarna fattade vad de anmälde sig till när de ansökte till Den rätte för Rosing.
Kanske vore bättre om man satte lag på att program med denna innebörden borde ha en varningstext på ansökningsformulären, typ sådan som finns på cigaretter; OBS: Medverkan i detta programet kan leda till långsamt självmord.

För det är ju exakt såhär det är?
Liksom jag hade inte haft några större problem med att gå in på Gina Tricot om ni tjejer shoppade som vi killar gör; Går in, tittar omkring, vänder upp och ner på tre par tröjor (endast för syns skull, vi behöver inte ens gilla skiten som ligger där), märker att där inte fanns något av intresse och går ut igen. Tar max 2 minuter om där inte fanns någon t-tröja i S som man ville testa, och i det fallet så hade det tagit max 5 - 7 minuter, vilket är ungefär samma tid som går att hålla andan om man anstänger sig tillräkligt länge, men som sagt - om man ska hålla andan medans en tjej funderar ut om det finns något i affären av intresse eller inte så är det nog bäst att man övar i tre års tid före, för det lär ta ungefär, cirka ...en evighet.

Tål att tänkas på tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0