Bigpack och Sixpack.

Välkomma till ännu ett försök i att misslyckas totalt.

De som har läst min andra blogg har noog märkt att den har lagt ner.. för andra eller tredje gången.
Nu så blidde jag dock bloggsugen igen och ja, vad är då bättre än att börja om från något helt nytt?
Så välkommna till den nya eran i min blogghistoria.

Som första inlägg så skulle jag vilja berätta om mina två kompisar, som jag tycker är ett perfekt exempel på lycka.
Frågan är nog bara, vem av dem är lyckligast ?
Den första kompisen heter Sixpack, och han är vältränad åta helvete och har en mage som det är max 7 km/h pga. av alla vägbulor. Han käkar nästan vad som helst i matväg, men han rör inte godis, kakor och läsk är det bara emellanåt.'
Han har inte direkt svårt att få brudar, men har ändå bara haft ensiffrigt antal i sängen.
Sen har vi min andra vän, Bigpack. Bigpack är direkta motsasten till Sixpack - han njuter av livet och äter precis vad han vill, och när han vill de. Vadå se bra ut? naturlig skönhet får denna kille att gå igenom besiktningen, Så han är verkligen avslappnad till 110 %. Även Bigpack har haft sina ragg, och ligger på ungefär samma antal brudar i sänghalmen som Sixpack.

Så vem är egentligen lyckligast av dessa två personerna? Vem njuter mest av sin fritid och av  livet och vem har roligast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0