My Everlasting Childhood

Jag visste redan att jag var barnslig och förmodligen alldeles för interesserad i teckand film, men såhär mycket?

Påskfirandet har gått mot sitt slut, och enligt traditionen så ska man ge bort ett ägg ju, och det var exakt vad jag gjorde till min flickvän.
Och som resultat av det så frågade hon mig vad jag ville ha i mitt ägg, och på skoj så svarade jag då att jag ville ha en Omnitrix.
Nu tappade jag nog hälften av er, men om ni har en lillebror som är ungefär 8 så gå och fråga han, han kommer veta, men för er som ej har syskon så måste jag nog förklara mig lite;
På Cartoon Network så går det en serie som heter Ben 10, som handlar om en pojke som hittar en klocka ( Omnitrix ) som gör att han kan förvandla sig till tio stycken olika utomjordingar. Alltså har han inte bara en superkraft, utan tio stycken olika varelser, men olika krafter - och för oss som gillar serie hjältar och så kan jag bara säga; Hur fuccing underbart vore inte detta?!

Jag inser ju att det inte finns några sådana, för då hade ja redan önskat den i julklapp, men jag syftade på en av leksakerna från BR iallafall, och detta var en sak som jag sa på rent skämt - men efterhand som jag tänkte på det så började jag faktiskt gilla tanken på att ha en.
Om Lina bad mig att hämta tvätten så kunde jag bara plocka fram min Omnitrix, välja den utomjording som springer med ljusets hastighet och vips, jag hade antagligen sprungit lite snabbare, plus att det hade varit roligare att göra sysslor då.
Om hon hade bett mig bära kassarna från City Gross, så hade jag bara plockat fram den, valt den fyr-armade biffen och vips, jag hade kännt mig lite starkare.

Är det mig det är fel på eller är de sammhället? Kan inte riktigt avgöra det där,

- Kan ju lova att om folk jag känner börjar fråga om detta så kommer jag skylla på att jag inte hade något att blogga om...och att det var ett skämt.
Sen sammtidigt så hade jag nog blivit aslycklig om jag hade fått en sådan i studentpressent kan jag säga.. Lite svår sits det där ja.

Men det gäller väl att vara barn sålänge man kan.. För orka önska sig en rullator och lite nya batterier till hör apparaten(?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0