Ich bien Hot !

Årets snyggaste man?
Jag blev erbjuden den titlen men tackade nej, med motivationen; även om den här kroppen är en gåva från gud, så finns det faktiskt folk som kanske förtjänar den mer. För vem har sagt att snygghet bara är utsida, när det kan vara så mycket mer? Och ännu viktigare, vem vet om jag faller alla på smaken?...

Vem är egentligen snyggast på jorden? Går det ens att avgöra?
Alla har olika kläder, äter olika sorters mat, lyssnar på olika sorters musik - och av detta kan man väl bara dra en slutsats, att alla har olika smak, och då borde det väl även gälla det motsatta könet? eller i vissa fall, det ikke motsatta könet, och här måste jag infoga att jag inte har något emot bögar, verkligen inte.. Men jag förstår inte riktigt saken med att tycka en kuk är sexig? Liksom, det är nog en av de mest osnygga saker som finns på jorden.
En tjej kan vara naken på en bild,och den bilden kan vara hur fin som helst, men vi killar kan inte riktigt göra så.
Ska den hänga isf, eller ska den stå? Det kvittar nog för tror bara att det blir väldig obekvämt för alla som ser den.
Men om det inte var för sexet, utan att bara hänga med sin bästa polare så hade jag nog kunnat tänka mig att va homofil i ett halvår. ( Typ ett sabbatsår från riktiga förhållande )

Men som vi sa innan då funkar det nog inte riktigt med att avgöra världens snyggaste man av alla dessa invånare som vi har på jorden.
Så tills år 2010, ska vi inte bara göra de enkelt för oss och maxa listan till världens 1000 stycken sexigaste män, så kan jag representera skåne med ett gott samvete iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0